Skocz do zawartości


Zdjęcie

Nokia 6555, nie można odebrać mms, orange


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~Boogeyman

Boogeyman
Offline

Napisano czwartek, 25 grudzień 2008 - 19:34:11

Witam,
matka ma mały problem. Ma N6555 ze smokiem na plusa, przez tornado sima używa jej w orange. Jest mały problem z odbiorem mms. Wszystko skonfigurowane sms ze stronki, próbowałem też ręcznych ustawień, i za każdym razem jak dostaje mms wyskakuje info że nie można odebrać mms... Macie jakiś pomysł jak to rozwiązać?

Pozdrawiam

#2 Adamekk

Adamekk

    dobry chłopak

  • Zbanowani
  • 878 postów
Offline

Napisano czwartek, 25 grudzień 2008 - 19:42:48

Zdjąć sim-lock :D i sprzedać na allegro tornado :p

#3 ~Boogeyman

Boogeyman
Offline

Napisano czwartek, 25 grudzień 2008 - 19:54:07

Czyli mówisz że to ewidentna wina karty?

#4 SkoreK76

SkoreK76
Offline

Napisano czwartek, 25 grudzień 2008 - 20:01:49

Ja ma x-sima i działa mi wszystko dostaje mms, może wina x-sima jak pisze kolega fragles1990, może na innym zadziała :)

#5 Adamekk

Adamekk

    dobry chłopak

  • Zbanowani
  • 878 postów
Offline

Napisano czwartek, 25 grudzień 2008 - 20:15:36

Boogeyman skołuj kartę z plusa i zrób testy :p Na 99,99% wina tej przejsciwki

#6 ~mayhem

mayhem

    Stab U In The Back

  • ~Administratorzy
  • 2844 postów
Offline

Napisano czwartek, 25 grudzień 2008 - 20:28:19

Jeszcze sprawdz ustawienia mms-ow itd czasami trzeba im zmienic ktore maja byc default, bo nawet jak je otrzymasz to i tak uzywa starych

#7 Adamekk

Adamekk

    dobry chłopak

  • Zbanowani
  • 878 postów
Offline

Napisano czwartek, 25 grudzień 2008 - 20:40:57

No ale Boogeyman przecież pisał że próbował ustawień i ręcznych i gotowych (konfiguracja zdalna przez internet)
No jasne, mogą się gryźć, jak już to usuń wszystkie profile i wszystkie konta i pozostałości po starych ustawieniach i zrób nowe.

Ale Ty masz problem z odbiorem sms czy mms bo w 1 zdaniu mowa o sms a w drugim o mms :?:

#8 ~mayhem

mayhem

    Stab U In The Back

  • ~Administratorzy
  • 2844 postów
Offline

Napisano czwartek, 25 grudzień 2008 - 20:42:32

Tylko ze je sciagasz nawet przez neta to nie robia sie jako domyslne trzeba wejsc w ustawienia i dopiero tam zmienic

#9 ~Boogeyman

Boogeyman
Offline

Napisano czwartek, 25 grudzień 2008 - 20:59:00

Problem dotyczy MMS, mały błąd się wkradł ;) A więc tak, zmiana karty na plusa nic nie da, i tak nie będe wiedział czy to wina karty czy ustawień. Wszystkie profile mam usunięte i ustawione na te z orange... Pewnie to wina tej karty, zresztą problem za ok 2-3tyg zniknie, gdyż matka przenosi numer do plusa, więc jak nikt nie ma pomysłu, to spoko, wytrzyma ten czas bez sms ;)

#10 Adamekk

Adamekk

    dobry chłopak

  • Zbanowani
  • 878 postów
Offline

Napisano piątek, 26 grudzień 2008 - 00:41:56

Chyba znowu na koniec wdarł się mały błąd :p To niewiem, może spróbuj z inną kartą SIM z orange, albo spróbój włączyć GPRS, może wyłączony :)

#11 EMEK

EMEK

    Stały Bywalec

  • Przyjaciel
  • 890 postów
Offline

Napisano piątek, 26 grudzień 2008 - 10:41:29

Ustawienia mms, ze strony operatora są ok, wiec jesli masz je jako jedyne, to musi działać. Wyjątek - nieaktywna usługa gprs/mms, ale to do Biura Olewki klienta trzeba zadzwonić.

Turbościerwa, x-simy dość często powodują takie problemy. Czasem też nie działają połączenia przychodzące, UMTS. Nie ma to jak porządne ściągnięcie locka.





Zmień widoczność shoutboxa Shoutbox Otwórz w nowym oknie

@  ~Boogeyman : (01 wrzesień 2015 - 08:11 ) to tylko lekko ponad rok :p Ale macie rację, po uj mi one, chyba przy następnym wipe ich nie przywrócę :p
@  ~Quantum : (31 sierpień 2015 - 03:14 ) btw. po co trzymać takie ilości sms?
@  @Krzychu00 : (31 sierpień 2015 - 02:08 ) to przyszalałeś z ilościa sms :p i już sie nie dziwę że nie chce Ci sie robić zmian :D
@  ~Quantum : (31 sierpień 2015 - 09:46 ) 12k sms :surprise: ja w życiu chyba tyle nie wysłałem/odebrałem w sumie :D
@  ~Boogeyman : (31 sierpień 2015 - 07:51 ) ja mam z jakieś 12k sms :p u mnie jakoś chłodno...
@  ~Quantum : (31 sierpień 2015 - 12:51 ) jest godzina 00;50, mam w pokoju 27 stopni :D
@  @Krzychu00 : (30 sierpień 2015 - 10:05 ) Boogey mi też dużo schodizło zwłaszcza z sms, bo miałem ich ok 5k ale pokasowałem cały ten syf i zrobiło sie ok 200wiadomości :D a maile i kontakty to z auomatu z konta google i problem z głowy :) || Panowie czy u Was tez jest taaaak gorąco?
@  ~Boogeyman : (30 sierpień 2015 - 12:55 ) A co do przywracania, to apki itp to luz, jest z automatu, lub parę haseł. Najgorsze są smsy, kontakty i maile. Godzina lekko na to idzie zanim się przywróci i ściągnie
@  ~Boogeyman : (30 sierpień 2015 - 12:52 ) Jakbym miał oficjalny to też bym tak robił :p
@  ~Quantum : (29 sierpień 2015 - 10:18 ) hmm a ja poza kliknięciem Aktualizuj co 1-2 miesiące nie muszę robić nic :D
@  @Krzychu00 : (29 sierpień 2015 - 12:17 ) też nigdy nie lubię ustawiać wszystkiego na nowo, bo jest to nuuuudne i bardzo męczące, ale ostatnio zredukowałem ilośc apek, zrobiłem backup MyBackup pro i do ustawienia zostały mi tylko apki bankowe i pobawienie sie ustawieniami romu :) no i całośc trwała ok 1h wiec niezły wynik :D
@  ~Boogeyman : (29 sierpień 2015 - 09:56 ) pewnie się uda, ale chodzić dobrze pewnie nie będzie, więc trzeba będzie znaleźć czas na zmianę ;)
@  @Krzychu00 : (29 sierpień 2015 - 09:26 ) możesz spróbować ;) ja tak dla zasady zrobiłem wipe :)
@  ~Boogeyman : (28 sierpień 2015 - 06:34 ) da radę dirty flash ze slima? nie chce mi się wszystkego ustawiać na nowo :p
@  ~Boogeyman : (28 sierpień 2015 - 08:13 ) dzięki, bo slimlp już mnie denerwuje...
@  @Krzychu00 : (27 sierpień 2015 - 11:06 ) Boogey, wczoraj zaczałem testować nowy rom na N4 nazywa się OrionLP i jest jak dla mnie mega szybki dużo lepiej działa niż cataclysm i SlimLP, co do baterii to jeszcze nie wiem jak to bedzie ale narazie jest chyba standardowo, wiec cały dzień powinien wytrzymać :)
@  ~Quantum : (23 sierpień 2015 - 03:48 ) było coś takiego jak Norton Hack ale to musiałbyś poszukać
@  marcinloza : (23 sierpień 2015 - 02:04 ) Znalazlem jakies ROMPatchery, Paczkę Darkkarious, SignTool i nic nie działa :/
@  ~Quantum : (22 sierpień 2015 - 05:50 ) @marcinloza, certyfikaty do symbiana nie są już wyrabiane, w sieci możesz znaleźć kilka innych metod pozwalających to ominąć
@  marcinloza : (22 sierpień 2015 - 04:24 ) czesc, mozna jeszcze u was zdobyc certyfikat n73 ?