Skocz do zawartości


Zdjęcie

Nokia 6555, nie można odebrać mms, orange


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~Boogeyman

Boogeyman
Offline

Napisano czwartek, 25 grudzień 2008 - 19:34:11

Witam,
matka ma mały problem. Ma N6555 ze smokiem na plusa, przez tornado sima używa jej w orange. Jest mały problem z odbiorem mms. Wszystko skonfigurowane sms ze stronki, próbowałem też ręcznych ustawień, i za każdym razem jak dostaje mms wyskakuje info że nie można odebrać mms... Macie jakiś pomysł jak to rozwiązać?

Pozdrawiam

#2 Adamekk

Adamekk

    dobry chłopak

  • Zbanowani
  • 878 postów
Offline

Napisano czwartek, 25 grudzień 2008 - 19:42:48

Zdjąć sim-lock :D i sprzedać na allegro tornado :p

#3 ~Boogeyman

Boogeyman
Offline

Napisano czwartek, 25 grudzień 2008 - 19:54:07

Czyli mówisz że to ewidentna wina karty?

#4 SkoreK76

SkoreK76
Offline

Napisano czwartek, 25 grudzień 2008 - 20:01:49

Ja ma x-sima i działa mi wszystko dostaje mms, może wina x-sima jak pisze kolega fragles1990, może na innym zadziała :)

#5 Adamekk

Adamekk

    dobry chłopak

  • Zbanowani
  • 878 postów
Offline

Napisano czwartek, 25 grudzień 2008 - 20:15:36

Boogeyman skołuj kartę z plusa i zrób testy :p Na 99,99% wina tej przejsciwki

#6 ~mayhem

mayhem

    Stab U In The Back

  • ~Administratorzy
  • 2844 postów
Offline

Napisano czwartek, 25 grudzień 2008 - 20:28:19

Jeszcze sprawdz ustawienia mms-ow itd czasami trzeba im zmienic ktore maja byc default, bo nawet jak je otrzymasz to i tak uzywa starych

#7 Adamekk

Adamekk

    dobry chłopak

  • Zbanowani
  • 878 postów
Offline

Napisano czwartek, 25 grudzień 2008 - 20:40:57

No ale Boogeyman przecież pisał że próbował ustawień i ręcznych i gotowych (konfiguracja zdalna przez internet)
No jasne, mogą się gryźć, jak już to usuń wszystkie profile i wszystkie konta i pozostałości po starych ustawieniach i zrób nowe.

Ale Ty masz problem z odbiorem sms czy mms bo w 1 zdaniu mowa o sms a w drugim o mms :?:

#8 ~mayhem

mayhem

    Stab U In The Back

  • ~Administratorzy
  • 2844 postów
Offline

Napisano czwartek, 25 grudzień 2008 - 20:42:32

Tylko ze je sciagasz nawet przez neta to nie robia sie jako domyslne trzeba wejsc w ustawienia i dopiero tam zmienic

#9 ~Boogeyman

Boogeyman
Offline

Napisano czwartek, 25 grudzień 2008 - 20:59:00

Problem dotyczy MMS, mały błąd się wkradł ;) A więc tak, zmiana karty na plusa nic nie da, i tak nie będe wiedział czy to wina karty czy ustawień. Wszystkie profile mam usunięte i ustawione na te z orange... Pewnie to wina tej karty, zresztą problem za ok 2-3tyg zniknie, gdyż matka przenosi numer do plusa, więc jak nikt nie ma pomysłu, to spoko, wytrzyma ten czas bez sms ;)

#10 Adamekk

Adamekk

    dobry chłopak

  • Zbanowani
  • 878 postów
Offline

Napisano piątek, 26 grudzień 2008 - 00:41:56

Chyba znowu na koniec wdarł się mały błąd :p To niewiem, może spróbuj z inną kartą SIM z orange, albo spróbój włączyć GPRS, może wyłączony :)

#11 EMEK

EMEK

    Stały Bywalec

  • Przyjaciel
  • 890 postów
Offline

Napisano piątek, 26 grudzień 2008 - 10:41:29

Ustawienia mms, ze strony operatora są ok, wiec jesli masz je jako jedyne, to musi działać. Wyjątek - nieaktywna usługa gprs/mms, ale to do Biura Olewki klienta trzeba zadzwonić.

Turbościerwa, x-simy dość często powodują takie problemy. Czasem też nie działają połączenia przychodzące, UMTS. Nie ma to jak porządne ściągnięcie locka.





Zmień widoczność shoutboxa Shoutbox Otwórz w nowym oknie

@  @Krzychu00 : (15 wrzesień 2014 - 12:56 ) Q ja to chyba jednak piwko wolę :D
@  ~Boogeyman : (14 wrzesień 2014 - 08:42 ) Hehe. Kiedyś kupiłem theme, po miesiącu przestał być wspierany :(
@  ~Quantum : (14 wrzesień 2014 - 02:41 ) odmówić sobie jedno piwko i theme będzie :D
@  @Krzychu00 : (13 wrzesień 2014 - 07:14 ) dzięki wielkie, nigdy bym tego nie znalazłNo niestety, ale za themesa 9zł to płacić nie będę ;-)
@  ~Boogeyman : (13 wrzesień 2014 - 06:22 ) W Themes ;) wdrożyli nowy system themsow CM i tam duzo przeniesione. Sporo fajnych zaawansowanych tematów widziałem, ale niestety to co fajne to płatne :(
@  @Krzychu00 : (13 wrzesień 2014 - 10:56 ) Boogey czy w najnowszym carbonie można ustawić własną tapetę na lockscreen? Bo jakoś w ustawieniach nie widzę tej opcji, a może ja ukryli jakoś :-\
@  ~Boogeyman : (08 wrzesień 2014 - 10:20 ) kupiony 15.10.2013, polska dystrybucja z fv wiec bezproblemowa 2 letnia gwarancja :) i tu radzę uważać z używkami (jak i nowymi), LG ma bardzo restrykcyjny serwis i może odmówić przyjęcia telefonu jeśli jasno nie jest określona data zakupu i to że był nowy. Na forum o andku już nie jeden się przejechał na serwisie... Ale tak jak pisałem wcześniej, przed wiosną raczej nie zmienię tel
@  ~Quantum : (07 wrzesień 2014 - 08:11 ) Ten Twój n4 ma jeszcze gwarancję? :)
@  ~Boogeyman : (05 wrzesień 2014 - 05:56 ) Ja używam sporo, pod koniec dnia jakieś 20-30% zostaje, więc nie jest źle ;)
@  ~Quantum : (05 wrzesień 2014 - 01:32 ) mi n9 wytrzymuje 3dni średnio ;) ale też nie używam jej za dużo
@  ~Boogeyman : (05 wrzesień 2014 - 12:57 ) pewnie tak, mi ten bug wyskoczyl na wersji z początku września. Ale już jest ok, od 8 tylko 8% zeszło. Parę dłuższych rozmów i z 20min na 3g. Więc jest już spoko :) Ale jutro na tripa rowerowego i tak powerbanka zabiorę :lol:
@  @Krzychu00 : (05 wrzesień 2014 - 10:41 ) ooo dziwne, ja nie mam takich problemów, może dlatego że ciągle jestem na 4.4.3 i bardzo dawno nie aktualizowałem :D
@  ~Boogeyman : (05 wrzesień 2014 - 10:06 ) ja tu się dziwię że coś mi bateria szybko spada, a tu google dodało opcje aby tel skanował sieci wifi nawet jak jest ono wyłączone :lol: nie wiem jaki w tym sens... Z tego co widzę to dodane już 4.3, ale chyba jakoś niedawno dodane do carbona bo nie widziałem wcześniej tej opcji
@  ~Boogeyman : (04 wrzesień 2014 - 11:55 ) dlatego poczekam do wiosny, wtedy już pewnie koło 1k będzie można dostać ;) no i mam nadzieję że LG coś zaproponuje, bo Voltem nie wygrają w tym segmencie :p
@  ~Quantum : (04 wrzesień 2014 - 10:41 ) Z3c ma kosztować 2,3k zł na początku, cenią się Japończycy :p ja chyba w październiku coś kupię
@  ~Boogeyman : (03 wrzesień 2014 - 10:51 ) No, same zegarki :lol: Chyba się wytrzymam z wymianą tel do wiosny :p jest alpha, jest Z3 compact, więc coś się w końcu dzieje poniżej 5 cali :D
@  ~Quantum : (03 wrzesień 2014 - 09:57 ) No to już pokazali trochę nowości w Berlinie ;)
@  ~Boogeyman : (03 wrzesień 2014 - 07:03 ) kindla to sie z amazona bierze :p ale to i tak ok 470zl bo vat dolicza na 100%. No chyba że wysyłają jako gift z niską wartością to jest cień szansy
@  @Krzychu00 : (03 wrzesień 2014 - 05:16 ) no na pewno za 200zł dobero taba nie dostane trzeba by wydać ze 4 razy tyle :) a mi w zasadzie zależy przede wszystkim na czytaniu, wiec wybór sadzę że dobry ;) kusił mnie bardzo kindle paperwhite ale nówka to ok 550zł a używek za dużo nie było :/
@  ~Boogeyman : (03 wrzesień 2014 - 09:56 ) ja na szczescie nie mam tego problemu mimo że mam dość wrażliwe oczy :) ważne abyś był zadowolony, a z 200zl to tableta bys nie kupil ;)