Skocz do zawartości


Zdjęcie

Która przeglądarka do internetu najlepsza?


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 kowex1987

kowex1987

    Ledwo Widoczny

  • Użytkownicy
  • 49 postów
Offline

Napisano czwartek, 8 styczeń 2009 - 09:59:04

Witam

Na forum jest wiele przeglądarek internetowych...
Ja zainstalowałem na mojej 6630

Opera.Browser.v8.65.S60.SymbianOS7


Czy wie ktoś ? Która przeglądarka
stron www pod Nokie 6630 ( symbian s60v2)
jest najlepsza????



Czy może najlepszą już mam ??
Proszę o pomoc :)

#2 mroku17

mroku17

    Porzadny Forumowicz

  • Donator
  • 415 postów
Offline

Napisano czwartek, 8 styczeń 2009 - 21:55:59

to zależy do tego czego oczekujesz poręczna i pochłaniająca mało kb jest opera mini i mnie ona najbardziej odpowiada
na pewno nie korzystałby z standardowej przeglądarki

#3 Adamekk

Adamekk

    dobry chłopak

  • Zbanowani
  • 878 postów
Offline

Napisano czwartek, 8 styczeń 2009 - 22:55:03

ja tam mam standardową i tylko nią i mi wystarcza, sprawdzenie meila i aukcji na allegro bardz przyjemnie i szybko, ale polecam opere mini 4 tylko troche mulila mi na noki

#4 EMEK

EMEK

    Stały Bywalec

  • Przyjaciel
  • 890 postów
Offline

Napisano czwartek, 8 styczeń 2009 - 23:10:28

www.onet.pl zaladowanie strony na operze mini ponizej 200kb, na innych przegladarkach kolo 1 MB





Zmień widoczność shoutboxa Shoutbox Otwórz w nowym oknie

@  ~Quantum : (30 wrzesień 2014 - 07:07 ) z Androidem od Gugyl? :lol:
@  ~Boogeyman : (30 wrzesień 2014 - 06:55 ) to był żart z tym abo :p ostatnio koleś próbował mi chyba S5 wcisnąć w abo za prawie 75zł, trochę z nim podyskutowałem na temat tych cen i w końcu przyznał mi rację (i chyba stracił robotę przez to...) ;) ale raz babka była uparta jak wół i wmawiała mi że tel który oferuje jest dwa razy droższy, a to co ja widzę to nie rzetelne sklepy (akurat na euro.com.pl patrzyłem). Jeszcze uparcie wymawiała IPS jako "yps" i też nie dała się poprawić (ja proszę pana wiem jak się wymawia, ja na szkoleniach byłam), lol. Chociaż kto wie, to może jakiś nowy typ wyświetlacza :lol:
@  ~Quantum : (30 wrzesień 2014 - 06:43 ) weź go za tą 1zł, puść na allegro i kup zwykłego G3 :)
@  ~Boogeyman : (30 wrzesień 2014 - 02:37 ) ale dobrze wykombinowali, S to przeważnie coś lepszego, a tu zonk :p I pewnie wielu na to poleci, G3 wszędzie reklamują, a tu mi dają w abo za 100zł G3s za 1zł, trzeba brać :D
@  ~Quantum : (29 wrzesień 2014 - 10:08 ) też w zeszłym tygodniu się na tym złapałem :D
@  ~Boogeyman : (29 wrzesień 2014 - 11:17 ) Heh, patrzę sobie na ceny LG G3, ok 1100zł. WTF?? Patrzę dokładnie, a to G3s, czyli kolejne "mini" które jest gorsze od G2 :p A już miałem nadzieję że tak szybko staniały :lol:
@  ~Quantum : (20 wrzesień 2014 - 04:23 ) zobaczę jeszcze, coś z tych wybiorę, ewentualnie zmienię M7 na n5 ;)
@  ~Boogeyman : (20 wrzesień 2014 - 10:15 ) ta, przypomniałem sobie, w Xperii. Aby uniknąć tego paska było trzeba sprawdzić nr seryjny bo któreś były od tego wolne. Ale reszta wad dotyczy M7, może poprawili to w późniejszych partiach.
@  @Krzychu00 : (19 wrzesień 2014 - 08:39 ) mi sie cos kojarzy ze to w xperiach było... || Q M7 skresl z listy i w jego miejsce wstaw N5 ;)
@  ~Boogeyman : (19 wrzesień 2014 - 03:59 ) głównie ekran, przebarwienia i "benzynka" po nacisnięciu na boku. Do tego strasznie się nagrzewał. To było wtedy co miałem problemy z ekranem w S2 więc nie chciałem wpaść z deszczu pod rynne :p Chyba też w niektórych wyskakwiał pionowy pasek przez całą długość ekranu po jakimś czasie, ale nie jestem pewien czy ten bug nie był czasem w Xperii...
@  ~Quantum : (19 wrzesień 2014 - 10:50 ) jakich problemach?
@  ~Boogeyman : (19 wrzesień 2014 - 09:37 ) kiedyś też myślałem nad M7, ale po problemach jakie wiara pisała na xda odpuściłem ;)
@  ~Quantum : (18 wrzesień 2014 - 07:43 ) kurcze, zastanawiam się między One M7, BB Q10 i lumią 1020 - trzy różne systemy i jeden wielki problem z wyborem :D
@  @Krzychu00 : (15 wrzesień 2014 - 12:56 ) Q ja to chyba jednak piwko wolę :D
@  ~Boogeyman : (14 wrzesień 2014 - 08:42 ) Hehe. Kiedyś kupiłem theme, po miesiącu przestał być wspierany :(
@  ~Quantum : (14 wrzesień 2014 - 02:41 ) odmówić sobie jedno piwko i theme będzie :D
@  @Krzychu00 : (13 wrzesień 2014 - 07:14 ) dzięki wielkie, nigdy bym tego nie znalazłNo niestety, ale za themesa 9zł to płacić nie będę ;-)
@  ~Boogeyman : (13 wrzesień 2014 - 06:22 ) W Themes ;) wdrożyli nowy system themsow CM i tam duzo przeniesione. Sporo fajnych zaawansowanych tematów widziałem, ale niestety to co fajne to płatne :(
@  @Krzychu00 : (13 wrzesień 2014 - 10:56 ) Boogey czy w najnowszym carbonie można ustawić własną tapetę na lockscreen? Bo jakoś w ustawieniach nie widzę tej opcji, a może ja ukryli jakoś :-\
@  ~Boogeyman : (08 wrzesień 2014 - 10:20 ) kupiony 15.10.2013, polska dystrybucja z fv wiec bezproblemowa 2 letnia gwarancja :) i tu radzę uważać z używkami (jak i nowymi), LG ma bardzo restrykcyjny serwis i może odmówić przyjęcia telefonu jeśli jasno nie jest określona data zakupu i to że był nowy. Na forum o andku już nie jeden się przejechał na serwisie... Ale tak jak pisałem wcześniej, przed wiosną raczej nie zmienię tel