Skocz do zawartości


Zdjęcie

Itiner - rozkład jazdy i planer podróży [PL]

rozkład jazdy

Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 +cichy®

cichy®
Offline

Napisano piątek, 19 sierpień 2011 - 20:00:51

Dołączona grafika

Itiner to darmowy rozkład jazdy komunikacji miejskiej (MPK, MZK, ZTM, SKM) i planer podróży w telefonie komórkowym, z którego mogą korzystać m.in. mieszkańcy takich miast jak: Warszawa, Poznań, Wrocław, Kraków, GOP (Katowice, Sosnowiec, Gliwice,...), Trójmiasto (Gdańsk, Gdynia, Sopot,...), Gorzów Wielkopolski, Zielona Góra, Białystok. Aplikacja nie łącząc się z Internetem (offline) wyświetla rozkład jazdy oraz umożliwia wyszukiwanie połączeń między przystankami i istotnymi punktami w mieście (POI), a w wersji online również między adresami. Współpracując z systemem lokalizacji pojazdów komunikacji miejskiej, może dostarczać informację o rzeczywistym czasie oczekiwania na autobus czy tramwaj danej linii. Dynamiczna informacja pasażerska dostępna jest testowo w Zielonej Górze.

Miasta do pobrania za darmo ze strony producenta

http://www.itiner.pl/pl/downloads

http://hotfile.com/dl/127275443/db66adf/itiner.apk.html







Zmień widoczność shoutboxa Shoutbox Otwórz w nowym oknie

@  technops : (22 październik 2014 - 10:38 ) ale tylko przy skrzynce wódki :D jaki pokrowiec do G3 polecicie? kupiłem jakiś za 25 zeta ale jest ujowy
@  ~Quantum : (22 październik 2014 - 09:25 ) kolorowo :D
@  @Krzychu00 : (22 październik 2014 - 01:07 ) ale sie tu tłok zrobił :p
@  ~Boogeyman : (22 październik 2014 - 12:24 ) siema, zlot starej ekipy? :lol:
@  vadersky : (22 październik 2014 - 10:39 ) ave ;)
@  ~Quantum : (21 październik 2014 - 11:17 ) jak w ulu :D
@  technops : (21 październik 2014 - 10:33 ) ale tu ruch :D
@  ~Quantum : (16 październik 2014 - 11:32 ) ogólnie N6 mi się podoba ze względu na to szybkie ładowanie baterii i bebechy, ale wielkość ekranu go dyskwalifikuje ;) N5 w zupełności wystarczy do odpalenia wszystkiego przez (co najmniej) najbliższe 2 lata
@  ~Boogeyman : (16 październik 2014 - 10:56 ) Przestałem się interesować jak podali wymiary :p Może gdybym nie miał G Pada to nad Nexem 9 bym pomyślał ;)
@  @Krzychu00 : (16 październik 2014 - 10:37 ) hej :) kurcze micho tylko mnie utwiedził w tym ze N5 bedzie moim kolejnym fonem ;) Panowie a jak sie Wam podobają nowe nexusy? Ja jestem bardzo zmieszany co do N6 bo ta wielkość niestety go dyskwalifikuje, ale bebechy to ma miodzio :p
@  ~Boogeyman : (16 październik 2014 - 09:40 ) To mnie micho zaskoczyłeś z tym G2. Wykonanie to fakt, minus, ale poza tym nie spotkałem się z negatywnymi opiniami. Chociaż 4X też był zachwalany, a szybko go zmieniłem ;)
@  ~Quantum : (15 październik 2014 - 04:44 ) cześć, micho, dzięki za opinię ;) tak czy inaczej zdecydowałem się na n5 (głównie do celów dev) ;)
@  micho : (15 październik 2014 - 11:11 ) Miałem ostatnio 2 tygodnie Nexusa 5 i tydzień G2. Quantum trzymaj się z daleka od G2, bo to straszne gówno :) będziesz się wściekał na niesamowicie słabe, plastikowe wykonanie i na ten popieprzony guzik z tyłu :) za to strasznie polecam nexusa 5, zaryzykowałbym że to byl najfajniejszy telefon jaki mialem w zyciu - bateria nie taka zla, jakosc wykonania super i niesamowita plynnosc dzialania. Witam i pozdrawiam panowie :)
@  ~Boogeyman : (08 październik 2014 - 10:10 ) No to raczej każdy styknie, chociaż z N5 różnie może być, bateria jest ponoć dość słaba... Na wiosnę chyba G3 sobie sprawię, chyba że coś w innego w międzyczasie się pojawi. Może spadnie cenowo do ok 1000zl
@  ~Quantum : (07 październik 2014 - 06:41 ) z1c w nocy robi tragiczne zdjęcia :) dla mnie wystarczy jak bateria wytrzyma od 6 rano do 18 ;)
@  ~Boogeyman : (07 październik 2014 - 06:31 ) aparat G2 ma lepszy ;)
@  ~Quantum : (07 październik 2014 - 05:57 ) jedyna jego przewaga to ten aparat i slot na karty ;) ale 'macałem' dzisiaj wszystkie trzy i wszystkie zasuwają nieziemsko szybko :)
@  ~Boogeyman : (07 październik 2014 - 05:33 ) w sumie to oboje nie mamy racji, z1c ma wyświetlacz TRILUMINOS™ ;) nawet ciekawy smart, szkoda że nie 4.7 ;) Z tych trzech dla mnie G2>N5>Z1C :)
@  ~Quantum : (07 październik 2014 - 04:47 ) s4 jednak odpada (za knox) ;) z1c ma IPS, do tego slot microSD i aparat 20mpx a pozostałe bebechy jak w g2 i n5. Trudny wybór :D w mediaexpert Z1C 1298zł, N5 1399zł, G2 1439zł.
@  ~Boogeyman : (07 październik 2014 - 10:35 ) z1c i s4 nie znam dokładnie. Sony wkłada TFT, co prawda dobrej jakości ale ja wolę IPS. S4 nie przekonuje mnie designem i zawyżoną ceną ;) N5 lepszy aparat względem N4 i szybszy. G2 super aparat, wydajność, wsparcie też niczego sobie. Bardzo szybki, do tego relatywnie mały dzieki cienkim ramkom (minimalna różnica w stosunku do N5 a większy wyświetlacz). Ja bym zastanawiał się nad N5/G2 i chyba postawiłbym na G2 ze względu na lepszy aparat i baterię. Bo w sumie na chwilę obecną te dwie rzeczy to dla mnie priorytet